آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های مَنولایت بوده است و مَنولایت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال داشته باشد:

  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به مَنولایت اطلاع داده شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی خود به مَنولایت بازگردانده شود.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
  • قبل از بازگردانی کالا برای دریافت آدرس بازگشت ، حتما با پشتیبانی تماس گرفته شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
01

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد:

  • وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش مَنولایت از طریق چت آنلاین، فرم تماس با ما یا تماس تلفنی اطلاع داده شود.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا طرح، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات اصلی طرح درج شده در وب‌سایت است.
02

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

  • انصراف از خرید و درخواست مرجوعی کالا در زمانی که برای مشتری ارسال شده باشد، امکان پذیر نیست.
  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش‌های مَنولایت(شماره تلفن 22933235-021) اطلاع داده شود.
  • همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
03

کالا را چطور ارسال کنید؟

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش  22933235 – (021) تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین به کارشناسان مَنولایت اطلاع دهید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش مَنولایت جداً، خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی خود به ‏خوبی بسته‌بندی و ارسال شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن، جعبه اصلی، لیبل یا بسته‌بندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را روی یک قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

نحوه ارسال کالا به چه شکل است؟

  • کالا را حتما با پست سفارشی ارسال کنید (پست پیشتاز، تیپاکس یا … مورد قبول نیست) در این روش هزینه ارسال پس از دریافت فاکتور پست توسط مَنولایت پرداخت خواهد شد.
    بعد از رسیدن کالا به دست مَنولایت، هزینه پست برای شما واریز می گردد.